Tartışmalı başında, alışveriş
bazı karışıklık, bazı soru ilgi odağı haline Alışveriş, daha fazla insan
toplandık. Alışveriş siteleri yüksek profilli propaganda endişelenmek için bir
neden, Alışveriş siteleri ben başlatmak ve büyük bir stratejik hazine dışarı temiz "Ucuz alışveriş hissetmek uyuyamıyorum izin" yana. Ve aslında,
alışveriş alanında, erken önceki, siteye çok sayıda alışveriş vardır, ırk gibi
saf alışveriş motorları, Alışveriş siteleri sadece temizlemek için avantaj gibi
geleneksel motoru Google sessizce çevrimiçi alıyor vardı sadece sıcaklık
başlatılması.
Olursa olsun, alışveriş kaçınılmaz sürekli dikkat şimdi ne
anlaşmazlık olmak olacaktır. Motoru Ucuz alışveriş ve Google patronu alanında
olursa olsun görmek için istekli olacağını, alışveriş şarkı tüm yol aşağı şarkı
söyleyecek. Ve en kaygılar halk, alışveriş-çıkarabileceğiniz geleneksel motor
deseni değişecek? Alışveriş siteleri
tam olarak gerçeği söylüyorum ne bir "let ucuz alışveriş uyku", değil
mi? Yoksa bir şaka mı?
Kamu görünümüne alışveriş başladı gelen Şahsen ben
düşünüyorum, motor desen değiştirmek başlamıştır. Görmek Yurtiçi güncel
alışveriş motoru, desen, iki kampa ayrılabilir. Böyle bir Google, motor ucuz alışveriş siteleri, vb gibi
bulanık alışveriş temsilcisi olarak geleneksel motorları ise; bir temsilci
için, temizleyelim bakalım, motor hassas alışveriş.
Farklı konumu nedeniyle Bulanık alışveriş ve doğruluğu
alışveriş, her onun güçlü noktası vardır, kaçınılmaz iki puan. Bulanık
alışveriş söz konusu olduğunda, onun avantajı sonuçlar bilgilerin kapsamlı,
kusur sonuç doğru değildir, alışveriş,
ve bilgi çok sayıda tarihi bilgi ve çöp girişim bilgilerin dışında.
Karakteristik olarak bilgi "ve tüm" için Bulanık alışveriş, internet
kullanıcılarının parçası ihtiyaçlarını karşılayabilir. Alışveriş için doğru
olduğunu, onun avantajı doğru bilgi doğru, bireysel hassas alışveriş motorları
aynı zamanda alışveriş karşılaştırmak gibi gerçek zamanlı senkron bilgi
gerçekleştirebilir olduğunu. Karakteristik, alışveriş deneyimi kullanıcılar ile
daha anlaşma gibi bilgileri "tam ve özü yaşam" için hassas alışveriş.
Genel olarak, geleneksel alışveriş motor ucuz alışveriş siteleri temel olarak
"rekabet sıralamasında" ile, bu doğru, kesin alışveriş içine kesmek
zor, o sıralama değil teklif anlamına gelir. Bireysel hassas alışveriş motoru
kuralları değiştirmek için çalışıyor olsa da, rekabet sıralamasında almaya
çalışın, ama sonuç mutlaka değerlendirilmesi "değil otorite, adalet,
nesnel değil" sonuçları sonunda edilir. Yerli hassas alışveriş motoru, şifresiz
sloganı, şu anda sadece biri ve bu alışveriş görelim olduğunu "sıralanmış
değil alışveriş değil" diye
bağırmak. Ve "rekabet sıralamasında" daha net bir temiz olsa ve 51
yorumda bulunmak değil, kendi iş modeli bakıştan, daha ticari reklam değeri
temiz ve daha 51 işadamı indirim alışveriş
daha duruldu. Sadece "sıralanmış değil ucuz alışveriş siteleri değil" tam olarak ne tür bir alışveriş siteleri, halen
bilinmemektedir ne alacak, alışveriş karşılaştırmak haykırmak.
Bunu kesin alışveriş yapmak mümkün ise, geleneksel motor
düşünmek için bir Açı değiştirme? Ben geleneksel motor hazır "rekabet
sıralamasında" vazgeçmek ve "objektif, adil" hassas alışveriş
platformu yapmak risk, kesin alışveriş platformu yapmak gerekiyorsa, her ikisi
ile bir platform yapmak olmalıdır olası değildir, düşünmek var yok Platformun ilişkisi.
Açıkçası, Ucuz alışveriş veya Google ya da pasta var ve o yemek, bunu yapmak
zor değil. Yani, bu anlamda, Alışveriş siteleri "Ucuz alışveriş
uyusun" olduğunu, aslında ham üzerindeki geleneksel motor aldı edilir, bir
yutturmaca anlamında tamamen değildir. alışveriş
motoru daha alışveriş ve 51 diğer hassas görelim, doğanın tuşları
öngörülmektedir etmektir. Gelecekteki motor alanında, Özetle, alışveriş bulanık
hassas meydan başlatılması, özünde, görünür. Hassas alışveriş katma için
geleneksel daha çok geleneksel alt bölümü değildir. Bu nedenle, alışveriş,
motor çıkması rekabet deseni alışveriş
siteleri değişecek. Değişim için Yurtiçi motoru, desen temelde aşağıdaki
çeşitleri vardır rekabet desen oluşturmak olabilir:
Öncelikle, bu tür Ucuz alışveriş ve Google gibi geleneksel
motor olarak bulanık ve hassas rekabet, geleneksel motor ve rekabetin alışveriş
motor için performans, temiz bakmalıdır, bakalım, alışveriş hassas meydan,
içinde motorun "iki nokta oluşturacak dünya ";
İkincisi, rekabetin hassas alışveriş farklı biçimleri, kesin
bir alışveriş olurdu portalı türü, ırk, temiz ve daha farklı bir alışveriş
konumlandırma gibi bir karşılaştırma türü, tipi alışveriş rekabet indirim,
performans "her onun güçlü noktası vardır" .
Son olarak, alışveriş, motor çıkması kesinlikle rekabet
deseni değişecek, ucuz alışveriş
siteleri eğilim. Sadece gelecekteki motor yarışmasında, ne nasıl deseni
oluşturmak, biz de görmek zorunda
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder