22 Aralık 2012 Cumartesi

ucuz alisveris



Tartışmalı başında, alışveriş bazı karışıklık, bazı soru ilgi odağı haline Alışveriş, daha fazla insan toplandık. Alışveriş siteleri yüksek profilli propaganda endişelenmek için bir neden, Alışveriş siteleri ben başlatmak ve büyük bir stratejik  hazine dışarı temiz "Ucuz alışveriş hissetmek uyuyamıyorum izin" yana. Ve aslında, alışveriş alanında, erken önceki, siteye çok sayıda alışveriş vardır, ırk gibi saf alışveriş motorları, Alışveriş siteleri sadece temizlemek için avantaj gibi geleneksel motoru Google sessizce çevrimiçi alıyor vardı sadece sıcaklık başlatılması.
Olursa olsun, alışveriş kaçınılmaz sürekli dikkat şimdi ne anlaşmazlık olmak olacaktır. Motoru Ucuz alışveriş ve Google patronu alanında olursa olsun görmek için istekli olacağını, alışveriş şarkı tüm yol aşağı şarkı söyleyecek. Ve en kaygılar halk, alışveriş-çıkarabileceğiniz geleneksel motor deseni değişecek? Alışveriş siteleri tam olarak gerçeği söylüyorum ne bir "let ucuz alışveriş uyku", değil mi? Yoksa bir şaka mı?
Kamu görünümüne alışveriş başladı gelen Şahsen ben düşünüyorum, motor desen değiştirmek başlamıştır. Görmek Yurtiçi güncel alışveriş motoru, desen, iki kampa ayrılabilir. Böyle bir Google, motor ucuz alışveriş siteleri, vb gibi bulanık alışveriş temsilcisi olarak geleneksel motorları ise; bir temsilci için, temizleyelim bakalım, motor hassas alışveriş.
Farklı konumu nedeniyle Bulanık alışveriş ve doğruluğu alışveriş, her onun güçlü noktası vardır, kaçınılmaz iki puan. Bulanık alışveriş söz konusu olduğunda, onun avantajı sonuçlar bilgilerin kapsamlı, kusur sonuç doğru değildir, alışveriş, ve bilgi çok sayıda tarihi bilgi ve çöp girişim bilgilerin dışında. Karakteristik olarak bilgi "ve tüm" için Bulanık alışveriş, internet kullanıcılarının parçası ihtiyaçlarını karşılayabilir. Alışveriş için doğru olduğunu, onun avantajı doğru bilgi doğru, bireysel hassas alışveriş motorları aynı zamanda alışveriş karşılaştırmak gibi gerçek zamanlı senkron bilgi gerçekleştirebilir olduğunu. Karakteristik, alışveriş deneyimi kullanıcılar ile daha anlaşma gibi bilgileri "tam ve özü yaşam" için hassas alışveriş.
Genel olarak, geleneksel alışveriş motor ucuz alışveriş siteleri temel olarak "rekabet sıralamasında" ile, bu doğru, kesin alışveriş içine kesmek zor, o sıralama değil teklif anlamına gelir. Bireysel hassas alışveriş motoru kuralları değiştirmek için çalışıyor olsa da, rekabet sıralamasında almaya çalışın, ama sonuç mutlaka değerlendirilmesi "değil otorite, adalet, nesnel değil" sonuçları sonunda edilir. Yerli hassas alışveriş motoru, şifresiz sloganı, şu anda sadece biri ve bu alışveriş görelim olduğunu "sıralanmış değil alışveriş değil" diye bağırmak. Ve "rekabet sıralamasında" daha net bir temiz olsa ve 51 yorumda bulunmak değil, kendi iş modeli bakıştan, daha ticari reklam değeri temiz ve daha 51 işadamı indirim alışveriş daha duruldu. Sadece "sıralanmış değil ucuz alışveriş siteleri değil" tam olarak ne tür bir alışveriş siteleri, halen bilinmemektedir ne alacak, alışveriş karşılaştırmak haykırmak.
Bunu kesin alışveriş yapmak mümkün ise, geleneksel motor düşünmek için bir Açı değiştirme? Ben geleneksel motor hazır "rekabet sıralamasında" vazgeçmek ve "objektif, adil" hassas alışveriş platformu yapmak risk, kesin alışveriş platformu yapmak gerekiyorsa, her ikisi ile bir platform yapmak olmalıdır olası değildir, düşünmek var yok Platformun ilişkisi. Açıkçası, Ucuz alışveriş veya Google ya da pasta var ve o yemek, bunu yapmak zor değil. Yani, bu anlamda, Alışveriş siteleri "Ucuz alışveriş uyusun" olduğunu, aslında ham üzerindeki geleneksel motor aldı edilir, bir yutturmaca anlamında tamamen değildir. alışveriş motoru daha alışveriş ve 51 diğer hassas görelim, doğanın tuşları öngörülmektedir etmektir. Gelecekteki motor alanında, Özetle, alışveriş bulanık hassas meydan başlatılması, özünde, görünür. Hassas alışveriş katma için geleneksel daha çok geleneksel alt bölümü değildir. Bu nedenle, alışveriş, motor çıkması rekabet deseni alışveriş siteleri değişecek. Değişim için Yurtiçi motoru, desen temelde aşağıdaki çeşitleri vardır rekabet desen oluşturmak olabilir:
Öncelikle, bu tür Ucuz alışveriş ve Google gibi geleneksel motor olarak bulanık ve hassas rekabet, geleneksel motor ve rekabetin alışveriş motor için performans, temiz bakmalıdır, bakalım, alışveriş hassas meydan, içinde motorun "iki nokta oluşturacak dünya ";
İkincisi, rekabetin hassas alışveriş farklı biçimleri, kesin bir alışveriş olurdu portalı türü, ırk, temiz ve daha farklı bir alışveriş konumlandırma gibi bir karşılaştırma türü, tipi alışveriş rekabet indirim, performans "her onun güçlü noktası vardır" .
Son olarak, alışveriş, motor çıkması kesinlikle rekabet deseni değişecek, ucuz alışveriş siteleri eğilim. Sadece gelecekteki motor yarışmasında, ne nasıl deseni oluşturmak, biz de görmek zorunda

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder